hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 338
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

A tej és tejtermékek előnyeit és fontosságát már 10-ből 8 kiskamasz ismeri.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

130 százalékkal bővült az alkoholmentes radlerek forgalma. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-03

Sonka- és pizza aromájú testvéreit is magával hozta.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-06

A 300 millió liternyi üdítőt jellemzően a 400 m²-nél nagyobb alapterületű üzletekből szerezzük be.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-18

A hivatal szakemberei számos minőségi és jelölési hibára bukkantak a teszt folyamán.

#6
Store Insider
2019-07-17

32 milliárd forint értékben fogyott 171 millió darab energia- és sportital.

#7
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2019-07-15

Igazi tradicionális sós finomság: baconös-tejfölös kenyérlángos az ALDI-tól! (x)

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-05

A Sweet Reason termékét három ízesítésben árulják.

#9
Store Insider
2019-07-01

Megkezdődött a Nébih július 1. és augusztus 20. között rendszeres nyári ellenőrzés sorozata.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-28

Újabb bizonyíték, hogy a Coca-Cola és a PepsiCo függetleníteni akarja magát a műanyag palackoktól.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.