hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 140
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Napról napra égetőbb a kérdés.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

Különböző élelmiszerek omega-3 és omega-6 zsírsav-tartalmát vizsgálták meg a Nébih szakemberei.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-07

Miből állnak ezek az oldatok, mi garantálja a hatékonyságukat, és hogyan vizsgálják azokat?

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-30

Egyebek mellett a versenyhivatali eljárások gyorsítása is a szakember céljai közt szerepel.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-27

Tej kerülhetett a Demae Ramen Spicy levesporba, és ezért vissza kellett hívni a terméket.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

Kéntartalmú adalékanyag miatt kellett visszahívni a terméket.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Összegzések és helyzetkép élelmiszeripari szektorokból.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-20

A NAK a konzerviparban használt számos technológiát mutatott be mélyrehatóbban a résztvevőknek.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-02

Élelmiszerekkel kapcsolatba kerülő anyagokból az életünk során közel fél kg mennyiséget fogyasztunk el.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

Ökológiai gazdálkodók és/vagy biotermékek-előállítók számára szervezett dán-svéd szakmai tanulmányutat a NAK.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.