hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 144
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-05

A biológiai alapú sörfőzési technológiák fejlesztését szeretné megoldani a Pécsi Sörfőzde Zrt.

#2
Store Insider
2020-04-02

Karbonlábnyom számítás: hogy lehet mindezt mérni? Erről szól a WESSLING Tudásközpont tanulmánya.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-04

Egy kiváló minőségi sertéshús minden ízében különleges”– indul a sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-02

Listáztuk 2020 legfontosabb trendjeit.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-02

Helyettesíthetik-e a pálmaolajat a hazai olajosnövények?

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-26

Az ásványvíz csomagolása 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készül.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Legalábbis ökológiai, illetve egészségügyi szempontból mindenképpen indokolt lenne a csere.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-13

A cég 13 százalékkal csökkenti az alumínium dobozok és 4 százalékkal a PET palackok súlyát.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-20

Rangos szakmai elismerést nyertek az ALDI vállalati felelősségvállalási projektjei.

#10
Store Insider
2019-12-09

A K&H Csoport nyerte a CSR Hungary Díj „Felelős és fenntartható vállalatért” kategória díjat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.