hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 129
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

A cél „a közvéleményt befolyásoló tévhitek és előítéletek eloszlatása”.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-14

Bemutatjuk a 10 nevesített fogyasztói kategória jellemzőit.

#3
Store Insider
2019-10-09

Mi kerüljön a tányérra? – ez volt a központi kérdés az ENSZ FAO és az Agrárminisztérium élelmezési világnapján.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-09

Tojás Világnap 2019: Döntsenek a tudatos tojásvásárlók az áruházláncok helyett!

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-23

Az akcióval a hazai termékek preferálására igyekszik ösztönözni a fogyasztókat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

Az üzem kapacitása évi 100 ezer tonna lesz.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-10

Íme, 50 élelmiszer, amelyek fogyasztása az emberi szervezet és a bolygónk számára egyaránt kedvező.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Van, hogy a felelősségvállalás beépül a profitcélok mellé, a vállalati „DNS-be”.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-02

Az élelmiszerbeszerzési filozófiánk megváltoztatásával jelentősen csökkenthetjük ökológiai lábnyomunkat.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-19

A dm termékpályázatot írt ki dmStart! néven. A pályázat célja, hogy új vállakozásokat karoljon föl. (x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.