hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-09-19

Ezt V. Németh Zsolt, államtitkár mondta a kiállításon rendezett konferencián.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2013-04-04

A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Rozsály példája már a BBC érdeklődését is felkeltette. A falu az önfenntartás útjára lépett: mindent maga termel és maga állít elő, sőt a fűtéshez sem használ gázt.

#3
Store Insider XX. évf. 1-2. szám
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-05-08

Egyre egészségtudatosabbak leszünk, közösségben gondolkodunk, boldogságra vágyunk. Ezeken kívül melyek azok az értékek, amelyek a jövőben egyre inkább megizmosodnak, s hogyan reagálhat rá a piac? 

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-03-21

Középpontban az a törekvés áll, hogy a vállalat kevesebb ráfordítással jobb eredményeket érjen el, és háromszorosára növelje a hatékonyságát.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2012-03-14

Hátrányos kistérségekben segít a kormány szociális szövetkezetek kialakítására, hogy azok mezőgazdasági munkával biztosítsák tagjaiknak az önfenntartást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.