hirdetés
2020. augusztus. 15., szombat - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 96
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-07

Szakmai információk nyáron is! Fókuszban az újranyitás és bizonyos bolti technológiák használatának előnyei.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-05

A magyarországi áruházlánc ismételten kiváló márkának bizonyult.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

Már a SPAR teljes üzlethálózatában elérhetőek a többször használatos tasakok, valamint a szilikonfedelek.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-06

Hamarosan az áruházlánc összes hipermarketjében lesz önkiszolgáló kassza.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-27

Az önkiszolgáló kasszák használatát az Országos Kereskedelmi Szövetség is javasolja.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-02

Egy vidéki hipermarketet és három szupermarketet modernizált a SPAR mintegy 3,3 milliárd forintból.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-25

Ki hogyan teszi biztonságosabbá a vásárlást a vírussal szemben? - A Store Insider képes összefoglalója.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

A SPAR honosította meg Magyarországon a negyed évszázada még ismeretlen hipermarket-formátumot.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-13

Párhuzamos interjú a Laurel vezetőivel: Bessenyei István tulajdonossal és Bessenyei Attila ügyvezető igazgatóval.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.