hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 22
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-05

Egy módosító indítvány szerint 22 óra és 6 óra között nem lehet szeszesitalt árusítani.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

Ősszel még törvényt akartak hozni róla, direkt vezérlésre váltottak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-11

Az összes jelenlegi plakátot le kellene szerelni egy nyilvánosságra került tervezet szerint.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-08-27

Az országban két szakaszban tervezik mérsékelni az általános forgalmi adót.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-07-01

Őshonos növények telepítéséhez is igényelhetnek forrást a gazdák.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-01-22

Megjelent az MKEH ide vonatkozó tájékoztatása.

#7
Store Insider >> rovataink >> nemzeti értékeink
2014-06-30

Békéscsaba egyik büszkeségét védik a rendelettel.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-05-12

Az amerikai kongresszusban még mindig akadnak politikusok, akik tagadják a klímaváltozás tényét.

#9
Store Insider
2014-01-14

Két médiaszegmens évértékelése és jóslatok a jövőről. Befejező rész.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-01-09

Az eredeti időpont január elseje lett volna, de még nem zárult le az uniós engedélyezési eljárás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.