hirdetés
2020. augusztus. 07., péntek - Ibolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 65
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-28

Húszmilliárd forintból öntözés- és infrastruktúra-fejlesztéseket fognak megvalósítani a térségben.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-12

 Az Agrárminisztérium célja, hogy az öntözött területeket 2030-ra legalább 400 ezer hektárra növelje.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-02-28

A magyar mezőgazdaság élelmiszer-kibocsátása 25 millió ember biztonságos élelemmel való ellátására képes.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-26

A NAK rendezvénysorozattal segíti a hatékony vízgazdálkodás terjesztését.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-20

Mentességet élvez a méhészeti termékek értékesítése.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-17

Az agrárminiszer szerint gyakorlati megoldásokra van szükség a jelenség által okozott kihívások leküzdéséhez.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-20

Nagy István szerint világszerte növelni kell az agrárium hatékonyságát az egyre növekvő népesség ellátásához.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-13

Az agrárminiszter szerint a gazdák kiszámíthatóságra és stabilitásra számíthatnak a támogatáspolitikában.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-11

Ezek közé tartoznak például a területalapú és termeléshez kötött támogatások is.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-07

A digitalizáció és az öntözésfejlesztés lehetnek a válaszok a klímaváltozásra itthon. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.