hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3305
#1
Store Insider
2019-03-21

Így lehet hatékonyabb a munkaerő megtartása.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Az Eximbank 555 millió eurós hitelkeretet nyitott a magyar-izraeli üzleti kapcsolatok ösztönzésére.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Egyelőre Szegeden, Győrben, Tatabányán lehet kapni az évekig használható táskákat.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A sikeres vállalkozások mindig innovációra törekednek.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-18

FUZETEA: tavasztól itt az oolong ice tea szőlő-licsi, valamint a green ice tea gránátalma-aszai is.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Új uniós szabályokat fogadhatnak el a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok ellen.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A vállalat 800 munkahelyet teremt a magyarországi beruházással.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-08

Új név, új dizájn, bennfentes tartalom - az online oldalunkon is!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.