hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 298
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-19

A természet megköszöni, ha betartjuk őket.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-07

AZ IKSZ által szervezett „Zölden Jobb!” mozgalom hívta fel a figyelmet a fenntarthatóságra.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-07

A Coca-Cola vállalásaival párhuzamosan, plakát kampányba is kezdett.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-04

Megoldotta a fekete műanyagok újrahasznosítását az Unilever.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-28

Az Italos Karton Környezetvédelmi Egyesülés (IKSZ) hazai sztárokkal kampányol.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-24

12 milliárd forint fenntartható alternatív rost technológia kialakításába.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Rekordot döntött az EU papír- és hullámkarton-újrahasznosítás terén.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Összeségében azért még így is lagymatag.

#10
Store Insider
2019-05-06

Két rangos nemzetközi díjat is nyert a budapesti gimnazisták informatikai fejlesztése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.