hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 314
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A világ egyik legnagyobb élelmiszeripari cége kiadvánnyal segít csökkenteni a műanyag hulladék mennyiségét.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-03

Cipők, flakonok, PET-palackok és számos egyéb szemét is „horogra akadt” az akcióban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-25

A műanyagipari értéklánc több mint 100 szereplője írta alá a Műanyagkörforgási Szövetség nyilatkozatát.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-20

Három tonnával csökkenti éves műanyagfelhasználását a Tesco.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

A Nestlé megnyitotta az élelmiszeriparban egyedülálló csomagolástechnikai kutatóintézetét

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-11

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a vállalat.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

Van, hogy a felelősségvállalás beépül a profitcélok mellé, a vállalati „DNS-be”.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-10

A teljes hálózatban elérhetőek lesznek a többször használatos szatyrok.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-05

A természetvédelmi akció folyamán közel ötven önkéntes10 tonna hulladékot gyűjtött össze.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-30

A cég tisztítószer-koncentrátum forgalmazásával teszi környezetbarátabbá a működését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.