hirdetés
2020. augusztus. 13., csütörtök - Ipoly.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 350
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-11

Érkezik a poharas verzió.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

Hedonista túlélőkre és családos otthonteremtőkre oszlik a nemzedék.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-30

Tovább csökkentette műanyag-felhasználását a Lidl Magyarország:ezúttal zöldség-gyümölcs kínálatában.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-22

A cég 75 százalékban újrahasznosított alumíniumcsomagolást használ. 

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-30

100 százalékban újrahasznosított PET-ből készült csomagolóanyagok.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

A cég megszüntette kínálatában az eldobható műanyag termékek értékesítését.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

A borok üvegcsomagolása az anyag összes jó tulajdonsága ellenére az újrahasznosítás problémájával küzd.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-17

A DS Smith és MULTIVAC bemutatja az ECO Bowl-t.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-11

Újrahasznosított anyagokból készülő táskák és edények jelentek meg az áruházlánc kínálatában.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-03

150 millió euróval támogatja a vállalat a kiszolgáltatott nőket és a környezet megóvását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.