hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 339
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-22

A Henkel 50%-kal csökkenti a szűz fosszilis alapú műanyag felhasználást.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-15

A pandémia közepette kevés figyelmet kap, hogy a Bizottság kihirdette a körforgásos gazdaságra való átállás cselekvési tervét. 

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-09

A vállalat ambiciózus célokat tűz ki a fenntartható csomagolás és a klímavédelem területén.

#4
Store Insider
2020-03-06

A Nestlé megerősítette azon vállalását, hogy egyharmadával csökkenti az újonnan gyártott műanyagok felhasználását.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-04

Colgate: érkezik az első újrahasznosítható tubusunk, vegán fogkrémmel.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-26

Az ásványvíz csomagolása 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készül.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-18

A cég a márkalogó helyett a palack újrahasznosítására biztató grafikát tesz a záróelemekre.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

A ruhadarab gátolja a testszag érvényesülését és környezetbarát.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-10

Egyebek mellett a cég fenntarthatósági tevékenységét mutatja be az installáció.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-03

Úgy néz ki, a kellő mértékben összezúzott üveg felhasználásával tartósabb és erősebb betont lehet létrehozni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.