hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-15

malaca van annak, aki olyan kólát fog ki, amiben csak pár csepp van!

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Nem fenyegeti hazánkat a Nyugat-Európában már elhatalmasodott szén-dioxid-hiány.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

A XIXO jeges teák, soft drinkek, ízesített vizek nem tartoznak a NETA törvény hatálya alá.

#4
Store Insider >> karrier
2016-02-08

A HBC dunaharaszti üzemében.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-10-25

A beruházásnak köszönhetően az ecetgyártó tevékenységi körét most már például üdítőgyártás is színesíti.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-09-16

Évtizedes versenyképességi lemaradásba kerülhet a hazai élelmiszeripar az ágazatot sújtó különadók miatt - véli az ÉFOSZ.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.