hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 536
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

A márka népszerű hírességekkel indít csatornát a videómegosztó oldalon.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Idén is megszervezik az OGYÉI vízivás-népszerűsítő kampányát.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-05

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat. A Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Élelmiszerre 2018-ban 1835 milliárd forintot költött a lakosság.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Lezárult a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházás.

#7
Store Insider
2019-02-07

Nagy Lépéssel a fenntartható közösségekért.

#8
Store Insider
2019-02-06

Növényi tejet, zöldségeket és közösségi étkezéseket ajánlanak a kanadaiaknak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

Üvegpohárba öntve mágikus vizuális effektussal ajándékozza meg megfigyelőit az ital.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Immár kizárólag kalóriamentes vagy alacsony kalóriatartalmú italokat fog értékesíteni az intézményekben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.