hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A vállalat telefonos és elektronikus kategóriában is első helyen végzett a ClientFirst Consulting felmérésén.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

A magasabb elvárásokhoz igazodó vállalatok jelentős árbevétel-növekedéshez juthatnak.

#3
Store Insider
2018-11-26

Az ácsi raktár automatizálása épp olyan sikertörténet, mint maga a cég: a STILL-el egy cégcsoportba tartozó DEMATIC közel 70 évnyi tapasztalattal rendelkezik a raktárlogisztikai folyamatok automatizálása terén.(X)

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

A ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

Gyorsaságot, megbecsültséget és személyre szabottságot várnak el.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

Világszerte „ipari Oscar-díjként” ismert a rangos elismerés.

#7
Store Insider
2017-05-25

A szolgáltatás 2016-ban túl sok áldozatot követelt meg a logisztikai cégektől és kereskedők.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-09-26

A platform használatával sokkal hamarabb derül fény az ügyfelek pontos igényeire.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-12-02

A SuperShop tovább bővíti a hűségpontok felhasználási körét.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-07-01

A cég a legnagyobb árbevételt érte el a TFL vállalatok közül.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.