hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 29
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A vállalat telefonos és elektronikus kategóriában is első helyen végzett a ClientFirst Consulting felmérésén.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-01

A magasabb elvárásokhoz igazodó vállalatok jelentős árbevétel-növekedéshez juthatnak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A GVH áldását adta az összefonódásra.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Új vezető partner irányítja a Deloitte adó- és jogi tanácsadási részlegét.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

Világszinten köszönésben egyenesen dobogósok.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

A ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-19

Ismét a K&H kereskedelemfinanszírozási szolgáltatása bizonyult a legjobbnak.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Az új nemzetközi drogerista képzést októberben 70 dm-es munkatárs végezte el.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Az előrehozott bérfejlesztésen kívül a cég július 6-tól egészségmegőrző edukációs programot indított. /Frissített/

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-12

Segítségével a tagok a piacinál jóval kedvezőbb áron léphetnek kapcsolatba egymással.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.