hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2788
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-24

Vezérigazgatói kerekasztal az FMCG TOP konferencián.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-24

Innovatív élelmiszerekkel készült az AMC a Summer Fancy Food-ra.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-24

A közösségi médiát használók nyári borfogyasztási szokásairól készült felmérés.

#4
Store Insider
2019-06-21

Pécset is meghódítják a blinkee.city elektromos robogói.

#5
Store Insider
2019-06-21

Az állatbarát munkahelyek előnyeire hívja fel a figyelmet a Mars.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-21

Éppen ebből a célból szervezett egyeztetést az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-17

Beruházásainak köszönhetően regionális gyártási központtá válhat a vállalat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-17

Koppány Levente is bejutott a S.Pellegrino Young Chef regionális döntőjébe.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

A negyedik hónapban a Kométa, a Globus és az Obi hirdetése birizgálta meg leginkább az agyidegeket.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-14

Az Unilever és a Dove Men + Care kampánya a kispapák extra szabadnapjaiért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.