hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2267
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-22

A tavalyi rekordévet is felülmúlhatja a kereskedelemben az idei húsvéti szezon.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

A víz világnapján megnyitotta szentkirályi és kékkúti üzemét a gyermekek előtt a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Március 20-án ünneplik a víz világnapját és a halak napját.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Telt házas Arénával ünnepelte a márciusi ifjakat a Red Bull Pilvaker.

#5
Store Insider
2019-03-18

A Lucart kimutatta, hogy újrahasznosított WC-papírral 80% megújuló erőforrás és 38% víz takarítható meg.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

Mézüzemet és sertésfarmot adtak át a Vajdaságban a magyar kormány gazdaságfejlesztési programjának részeként.

#8
Store Insider
2019-03-08

A Material-Plastik Kft. több mint 3 milliárd forintos beruházása révén tíz év múlva megduplázhatja termelését.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Az áruházlánc felkészült a Nemzetközi Nőnapra.

#10
Store Insider
2019-03-07

Ismét a csúcsboroké lesz a főszerep áprilisban a 10. VinCE Budapesten.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.