hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1026
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-22

A Penny Market szlovák tej akciója heves reakciókat váltott ki.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-22

A tavalyi rekordévet is felülmúlhatja a kereskedelemben az idei húsvéti szezon.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A vállalat 800 munkahelyet teremt a magyarországi beruházással.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-14

Gazdaságos megoldásra jutott az üzletlánc és a szakszervezet.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A Lidl és a SPAR is jól szerepelt a European Supermarket Magazine  nemzetközi versenyén.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A tavaly meghirdetett pályázat 10 kategóriájából kettőben is a COOP bizonyult a legjobbnak.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-05

Már kocsikat is kínál a német diszkont üzletlánc.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-29

87 %-al csökkenhet az áru mennyisége - a briteknél forgalmazott élelmiszerek 1/3-a érkezik az unióból.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Az üzletlánc immár ötödik alkalommal támogatja az ország legnagyobb női futóünnepét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.