hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 322
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A Fény Utcai Piac felmérést készített a hazai étkezési szokásokról.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

Sorban jelennek meg az őstermelők helyzetét megkönnyítő jogszabályok.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

Türelmi időszakot vezet be a NAV az online számlaadat-szolgáltatás ellenőrzésekor. 

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara őszre halasztotta tagjainak 2020-as tagdíjbevallását és -fizetését.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-14

A kezdeményezés célja, hogy bővüljenek a nehéz helyzetbe került magyar termelők értékesítési lehetőségei.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-25

Az árusoknak és a vásárlóknak is be kell tartani az óvintézkedéseket.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-02-12

A folyamatos fejlesztés és az együttműködés alapvető a gazdálkodásban.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-28

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal mindenkinek elkészíti az szja-bevallás tervezetét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-21

Az utóbbi időben megcsappant a bérlők száma a vásártéren.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-21

Az áruházláncok szívügye az élelmiszer-pazarlás visszaszorítása.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.