hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 137
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

Meglehetősen visszafogott terméshozamokra lehet számítani.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

A mínuszok gyakorlatilag már mindegyik gyümölcsfajnál jelentős virágkárokat eredményeztek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-08

Tavaly a növénytermesztés területén változatos eredmények születtek.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-11-14

A legnagyobb területen termesztett őszi betakarítású szántóföldi növényünk a kukorica.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-12

Ültetvények tűnhetnek el - a technológiai fejlesztések szükségszerűek.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-10-10

Eredményes volt az őszi betakarítás, és az őszi vetések eddigi kilátásai is kedvezőek, jó a  terméshozam.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-30

Kedvező termést ígérnek az őszi betakarítású növények.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-21

A megszokottnál 20-25 százalékkal kevesebb, 25 ezer tonnányi lehet a hazai termés körtéből.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-28

A tavalyihoz hasonló termésmennyiséget takaríthatnak be a nyári aratású szántóföldi növényekből.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-06-27

Sárgadinnyéből 20 ezer, görögdinnyéből 200 ezer tonnás hazai termés várható.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.