hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 441
#1
2019-04-25
09:30:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz, akinek folyamatosan változik az életmódja. 

#2
Store Insider
2019-03-22

A magyar mezőgép-piac 2018-ban is dinamikusan növekedett, ezzel rekordforgalmat ért el.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-22

A Penny Market szlovák tej akciója heves reakciókat váltott ki.

#4
Store Insider
2019-03-22

Duna-Tisza közi Agrár Expót és Gasztronómiai fesztivált 2019. március 23-24-én Kiskőrösön.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Ezzel a közép-európai régió egyik meghatározó e-kiskereskedelmi vállalata jön létre budapesti központtal.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-21

A kormányzat és az üzleti szféra fejlesztési és befektetési lehetőségekről tárgyalnak.

#7
Store Insider
2019-03-21

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete (KSE) 2018-ig kétévente rendezte meg nemzetközi sörversenyét.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

További 210 tonnával kevesebb műanyagot használ a Lidl.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Március 20-án ünneplik a víz világnapját és a halak napját.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Tanuljunk együtt a kamarával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.