hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 403
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

Csak el kell távolítani, és meg kell őrizni az észrevételeket tartalmazó oldalakat.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-28

A digitalizációnak és a folyamatos online jelenlétnek köszönhetően átalakulnak az ösztönzés technikái.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-27

Megállapodás született a magyar és filippin kereskedelmi partnerség fellendítése érdekében.

#4
Store Insider
2019-03-22

A negyedik ipari forradalom lehetőségei négyféle ellentmondást rejtenek magukban.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Együttműködési megállapodás a Szent István Egyetem és a Miskolci Likőrgyár Zrt. között.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Márkaépítésről, a dizájn szerepéről, fogyasztókat érő hatásról és robogós mosómedvékről beszélgettünk Ipacs Géza grafikussal.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-15

Szakemberek szerint az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak be igazán a startupok.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Az európai gazdák érdekképviseleti szervezete agrárellenesnek találja az állatvédők kezdeményezését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.