hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 308
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése, kiemelve azok pozitív élettani hatásait.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-07

Két tonna mézet kaptak az Országos Mentőszolgálat, valamint a Szent László és a Korányi kórház dolgozói.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

A vásárlók a nyertes termékekkel idén március végétől találkozhatnak az áruházlánc 34 hipermarketjében.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-09

Együtt sarkall az online termelői borrendelésre a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa és az Agrármarketing Centrum.

#5
Store Insider
2020-03-13

Hét kategóriában díjazták 2019 legkiválóbb menedzsereit.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-06

Az Auchan és az AMC is intenzíven részt vesz a kezdeményezésben.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-04

Egy kiváló minőségi sertéshús minden ízében különleges”– indul a sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Idén sem szenvedett hiányt tanulságos előadásokban a PREGA.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-02-14

Látványkonyhával és gyermeksarokkal népszerűsíti a halfogyasztást a „Kapj rá!”

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Az öt napos eseményen az Agrármarketing Centrum közösségi standdal és nyolc kiállítóval van jelen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.