hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 272
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-24

Látványfőzéssel indult útjára a kampány.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Tizenhat kiállítóval jelenik meg az Agrármarketing Centrum az amszterdami PLMA szakkiállításon.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Új magyar termékcsoportokkal is megjelenik az Agrármarketing Centrum.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-13

A nonprofit cég standján hét magyar kiállító mutatja be portékáját.

#5
Store Insider
2019-04-30

A megporzás évének nyilvánította 2019-et az agrárminiszter: a hazai méhállomány megőrzése a cél.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-15

Az AMC versenyén az ifjú séfeknek hazai alapanyagokból készült ételekkel kellett lenyűgözniük a zsűrit.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

A belföldi sertéshúsfogyasztás kompenzálhatja az afrikai sertéspestis okozta kiesést.

#8
Store Insider
2019-04-10

5+1 őrült ételpárosítás, amelynek nem lenne szabad működnie.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-01

Április 30-ig vásárolhatnak kedvezményesen helyet maguknak a 79. alkalommal megrendezett eseményre.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

A lakosság számára a legkülönbözőbb médiafelületeken próbálják vonzóvá tenni az ínyencséget a szervezők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.