hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 261
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-14

Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-20

A részvétel piacra lépési lehetőség a teljes közel-keleti és ázsiai térségbe is.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-19

Az Agrárdigitalizációé és a megújuló mezőgazdaságé a jövő.

#5
Store Insider
2019-02-14

A kiállítók március végéig kedvezményesen jelentkezhetnek.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A roadshow  üzenetei tavaly 35 állomásból álló rendezvénysorozaton több mint 1,5 millió emberhez jutottak el.

#8
Store Insider
2019-01-24

Dilemmák, irányok és feladatok az agrármarketingben

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Márpedig fontos lenne, hogy a lakosság hétköznapi táplálkozásába is beépüljön.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

Az üzenete 1000 feletti oktatási és nevelési intézményben több mint 160 ezer gyermekhez jutott el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.