hirdetés
2020. február. 27., csütörtök - Edina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 215
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-24

A felsőoktatási intézmény is felkerült az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság nemzetközi listájára.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Legalábbis ökológiai, illetve egészségügyi szempontból mindenképpen indokolt lenne a csere.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-18

Egyetlen negyedév alatt.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-11

Lehet egy céget társadalmilag felelősnek nevezni, ha a reklámja nem etikus?

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Összegzések és helyzetkép élelmiszeripari szektorokból.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-03

Több tényező együtt hajtotta fel a tengeri árát.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-27

Az ázsiai, afrikai és európai ASP-kitörések idézhetik elő a visszaesést.

#8
Store Insider >> rovataink >> Mentes-M
2020-01-10

A stresszkezelés és a fiatalság módszeréről Magyarország legismertebb biohackerét és életmód-tanácsadóját, Rácz Andrást kérdeztük.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-06

A hizlaldában nevelt 26 ezer állatot a hatóságok elpusztítják.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-11

A betegség valószínűleg a vaddisznók természetes vándorlása során jutott a térségbe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.