hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 204
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-13

A sertéspestis piaci hatásai: élénkülő kereslet, növekvő költségek - sok kisebb vágóhíd bezárhat.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-11

A dm megőrizte piacvezető pozícióját: több mint 8 százalékos forgalmi emelkedést értek el.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-31

Idén a fogyasztói árak emelkedése dacára is óriási veszteséget halmoznak fel a nagyobb húsipari cégek

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A cég új edukációs programjának és facebookos kihívásának fókuszában pozitív cselekvési minták állnak.

#5
Store Insider
2019-10-09

A jó fizetés már kevés, ennél többet kell nyújtaniuk a munkaadóknak.

#6
Store Insider
2019-10-09

Mi kerüljön a tányérra? – ez volt a központi kérdés az ENSZ FAO és az Agrárminisztérium élelmezési világnapján.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-07

Egyelőre nincs, mi gátat szabjon az afrikai sertéspestis térhódításának.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-07

Az ország eredményesnek ítéli az afrikai sertéspestis ellen megtett magyar állategészségügyi intézkedéseket.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-01

A Budakeszin levő vadaskertben óriási pusztítást végzett az állatok között az afrikai sertéspestis.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-30

A Laboratorium.hu "Ésszel a kosárba!" újabb része a mikotoxinokkal foglalkozik. Mire figyeljünk a vásárláskor? (x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.