hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 193
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A cél, hogy a lehető legkisebb legyen az ASP vírus felbukkanásának veszélye a házisertés-állományokban.

#2
Store Insider
2019-09-02

Az eladásösztönző marketing titkai. (x)

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-30

A döntés miatti intézkedések elsősorban a vadgazdálkodókat érintik.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-05

A cél továbbra is a vadállományt érintő járvány terjedésének megfékezése.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-02

A zóna Borsod-Abaúj-Zemplén valamint Jász-Nagykun-Szolnok megyei vadgazdálkodási egységeket érint.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-31

A magyar élelmiszeripar szereplői számára kedvező folyamatok zajlanak a távol-keleti országban.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-30

Az afrikai sertéspestis lehet az áremelkedés motorja.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-11

Az ASP távol-keleti elterjedése miatt jelentősen átrendeződött a világ sertéspiaca.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

Meghallgatásra lelt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara kezdeményezése.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-02

Valószínűleg a vaddisznók természetes vándorlása során jutott a térségbe a betegség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.