hirdetés
2020. július. 14., kedd - Őrs, Stella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 222
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

A nyári aratás elindulása fokozott körültekintést követel a sertéstartóktól is. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Már csak fenntarthatósági szempontból is számos pozitív hozadéka lehet a kutatásoknak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Ezek a magyar televíziós hirdetések birizgálták leginkább a nézők érzelmeit a járvány alatt.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-03

60 millió forint értékű élelmiszeradománnyal támogatja a Heim Pál gyermekkórházat a vállalat.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-07

Miből állnak ezek az oldatok, mi garantálja a hatékonyságukat, és hogyan vizsgálják azokat?

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-24

A World Farmers' Organisation egyesíti a nemzeti gazdaszervezeteket és mezőgazdasági szövetkezeteket.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-10

A dokumentumban számos járványvédelmi előírás pontosításra került.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-24

A felsőoktatási intézmény is felkerült az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság nemzetközi listájára.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Legalábbis ökológiai, illetve egészségügyi szempontból mindenképpen indokolt lenne a csere.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-18

Egyetlen negyedév alatt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.