hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 81
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

A cég például a rászorulók segítését és a sportot népszerűsítő programok támogatását is kiemel-ten kezeli.

#2
Store Insider
2019-03-01

Dr. Kertész Márton lett a Deloitte Legal Erdős és Társai Ügyvédi Iroda munkajogi és compliance vezetője.

#3
Store Insider
2019-02-26

Fiatal programozók közösségi célú applikációi mutatkoztak be a Future Makers Nagydíj döntőjében.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Több mint 284 tonna élelmiszer gyűlt össze az Adni Öröm! jótékonysági akcióban.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Gulyás János hat év után Urbán Zsoltot váltja az a poszton.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Idén is megtartja közös élelmiszergyűjtő akcióját a SPAR és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat.

#7
Store Insider
2018-07-20

Európai Friss Kalandok névvel hároméves edukációs kampány indult a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséért. Exkluzív interjú Győrffy Balázzsal, a NAK elnökével.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Egymilliárd forintot őrölt fel a beruházás.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-05-08

Malomsoki Extra-Tej cégcsoport: 2 milliárd forintos hátrányból kovácsolódott sikertörténetté!”

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.