hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 148
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

A NAK felmérésének eredményei hozzájárulhatnak a fejlesztések megfelelő irányú előmozdításához is.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-17

Jelentés készült a mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek exportjának és importjának tavalyi alakulásáról.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Idén is folytatódik az öntözésfejlesztés.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-09

Most kiderülhet, mennyire várják felkészülten a jövőt a hazai élelmiszeripari vállalkozások.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Az exporton belül nőtt a magas feldolgozottságú termékek aránya.

#6
Store Insider
2019-03-22

A magyar mezőgép-piac 2018-ban is dinamikusan növekedett, ezzel rekordforgalmat ért el.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

2018-ban a közösség  tojástermékimportjának több mint fele érkezett a kelet-európai országból.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A megfelelő képesítéssel rendelkező dolgozók utánpótlása akadozik a szektorban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Magyar körtekörkép.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

Az idei második héten a Nagybanin kilogrammonként már 140 forint volt a burgonya bruttó termelői átlagára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.