hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 389
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Idén sem szenvedett hiányt tanulságos előadásokban a PREGA.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-02-14

Látványkonyhával és gyermeksarokkal népszerűsíti a halfogyasztást a „Kapj rá!”

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-13

A rendezvényen 150 precíziós gazdálkodási, illetve agrárinformatikai előadás várja a látogatókat.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Az öt napos eseményen az Agrármarketing Centrum közösségi standdal és nyolc kiállítóval van jelen.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-01-24

Marketingtanácsok és tapasztalatok az AGROmashEXPO-n.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-20

Nagy István szerint világszerte növelni kell az agrárium hatékonyságát az egyre növekvő népesség ellátásához.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-17

Kézműves finomságokkal, hagyományőrző programokkal várja hazánk a berlini Nemzetközi Zöld Hét látogatóit.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-14

Már lehet jelentkezni a PLMA hollandiai szakkiállítására.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-10

2020 elejétől az MTÜ többek között a borturizmusért, az AMC pedig a magyar bor eladásösztönzéséért felel.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-13

Az agrártárca azon dolgozik, hogy az egy főre jutó, éves 5,7 kilogrammos átlag a kétszeresére növekedjen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.