hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Store Insider
2020-06-24

Videón az Unilever háztartásvegyipari gyárbővítésének előkészítése.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-12

Fókuszban a fenntarthatóság, és ha belelapoznak, megtudhatják azt is, kik lettek az idei „Az Év Boltja 2020” versenyünk győztesei!

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Az Unilever a fővárosi a Szent László Kórházat is támogatja egy kamionnyi Domestos fertőtlenítővel.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-30

Az Unilever 15 milliárdos beruházással bővíti a Domestos magyarországi gyártóbázisát.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Közlekedésbiztonsági fórumot és workshopot tartott az Unilever.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-14

Az Unilever és a Dove Men + Care kampánya a kispapák extra szabadnapjaiért.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-13

Alberto Di Leót nevezték ki az Unilever Magyarország és Adria régió új ügyvezető igazgatójává.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.