hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 100
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-08

Az ellenkezőjét csinálja az Amazon annak, amit eddig tett. Az interneten született Amazon egyre inkább hagyományos boltokban gondolkodik.

#2
Store Insider
2019-02-15

A visszaküldött áruk egyre nagyobb üzleti lehetőséget jelentenek az USA-ban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-25

Napjaink élelmiszer-kereskedelme négy kulcsfontosságú lépést követel meg.

#4
Store Insider
2019-01-18

Az új trendek a sokféleséghez, a tudatossághoz és a technológiai fejlődéshez kapcsolódnak.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Egy Caper Labs nevű startup modellje már munkába lépett és kedvező eredményeket produkál.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Túllépnek a fogyasztókon - az idei trendeket elemző cikksorozatunk első része.

#7
Store Insider
2019-01-03

Az ügyfelek többre vágynak: pozitív érzésekre, megerősítésre, bizalmat erősítő interakciókra, egyszóval élményre.

#8
Store Insider
2018-12-12

Hamarosan Londonban is megnyitja az első pénztáros nélküli boltját az Amazon.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az internetes értékesítésre vállalkozó cégeknek érdemes nagyon körültekintően megkötniük szerződéseiket.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-23

A logisztikai központban dolgozók jobb fizetési és munkafeltételeket követelnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.