hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 138
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-13

A plázák új világát hozhatja el egy mostani döntés.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-31

A világjárvány a második negyedévben óriási lendületet adott a globális internetes kereskedelemnek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-16

A négykerekű kosár gyakorlatilag a cég automatizált boltjaihoz hasonlóan működik.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

A közös európai fogyasztóvédelmi fellépés eredményeként több millió megtévesztő reklám tűnt el az online térből.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-31

A GVH megvizsgálta az interneten árult, vírusellenesnek hirdetett termékeket.

#6
Store Insider
2020-03-30

Ráéreztek, most nem az arany karkötő megy: 60 ezerért árult kézfertőtlenítőt az ATV-n az Ékszer TV.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-17

Több szempontból is indokolt az új teljes- és részmunkaidős pozíciók megnyitása.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-13

A cég virtuális fizetésre épülő értékesítési rendszerét immár a konkurencia is megvásárolhatja.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-02

Protein+ termékvonalát helyezte át kizárólag növényi alapokra a vállalat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-18

Jeff Bezos tízmilliárd dolláros támogatással igyekszik egyes klímavédelmi célok beteljesítését elősegíteni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.