hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2606
#1
Store Insider
2020-07-14

Fülbemászó dal és színes-szagos klip készült a Burger King tehénfing elleni akciójából.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

Speciális alkalmazás teszi gördülékenyebbé a vásárlást Magyarország egyik legnépszerűbb gasztrofesztiválján.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-14

A Dove a rabszolgaság eltörlésének ünnepnapja előtt indított nyári kampányt.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Már kapható a növényi alapú fagyasztott hal- és rákpogácsa.

#5
Store Insider
2020-07-08

A koronavírusok főleg légúti megbetegedéseket okoznak, de vajon terjednek-e élelmiszerek útján?

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-07

Már csak fenntarthatósági szempontból is számos pozitív hozadéka lehet a kutatásoknak.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

(Bizonyos határokon belül) mindenki megtalálhatja közöttük az ízlésével leginkább harmonizáló készítményt.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A gabonatermés és az élelmiszersegély iránti igény egyidejű növekedését jósolja 2020–2021-re a FAO.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A forgalmazható italmárkák körének korlátozását tiltó törvénymódosítási javaslat számos jogi kérdést felvet.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

Az új koronavírus miatt a hazai vendéglátóipar nagyobb nehézségekkel küzd, mint valaha.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.