hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

Idén Ledó Ferenc vehette át az elismerést.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-07

A január 20-ig tart az online szavazás.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-11-28

Az Év Agrárembere: a döntősök a vidék erejét is képviselik!

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Többek között a mezőgazdaságban tevékenykedők társadalmi felelősségvállalását szeretnék elismerni a díjjal.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

A zsűri tíz kategóriagyőztes közül választotta ki a nyertest.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2017-10-24

FM: elismerésre méltó a magyar gazdák társadalmi szerepvállalás.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-13

A szervezők 11 kategóriában keresték a legjobbat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.