hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-15

A Riska támogatja a különleges keretek között megrendezett eseményt.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Az üzletlánc immár ötödik alkalommal támogatja az ország legnagyobb női futóünnepét.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A résztvevőkre a célba érve ajándékcsomag vár.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-05

Soha ennyi külföldi futó nem nevezett a SPAR Budapest Maratonra: több, mint 80 ország 5000 futója lesz jelen.

#5
Store Insider
2017-04-04

A Szentkirályi 1100 literes szelektív hulladékgyűjtő szigetet alakít ki a városvédő futás alatt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-29

A résztvevőknek mikulásruhákban kell teljesíteni a 2,3 kilométeres távot.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-10-10

Körülbelül 4000 magyar és 3000 külföldi futó nevezett a fővárosi erőpróbára.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-09-29

A SPAR bevásárlókocsis maratonfutója újabb akcióba kezdett.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-01-11

Harmadszor is megrendezi az Év Sportolója szavazást közös szervezésben a Nemzeti Sport és a Blikk kiadója, a Ringier Kiadó és a Felix Promotion menedzseriroda.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2011-06-14

A genfi központú ISO (International Organization for Standardization) június 15-én teszi közzé „ISO 50001:2011, Energiairányítási rendszerek” néven új szabványát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.