hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 71
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

A víz világnapján megnyitotta szentkirályi és kékkúti üzemét a gyermekek előtt a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Az ásványvízgyártó karitatív akcióra hívja a futás szerelmeseit az idei Telekom Vivicittá Városvédő Futáson.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

Rekordértékesítést könyvelhetett el 2018-ban a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megkapták a versenyhivatali engedélyeket.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A legutóbb megvalósított beruházásával konkrétan megkétszerezi.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Nemzeti Vágta legsportszerűbb lovasának kijáró elismerést idén Kun Ferenc érdemelte ki.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

Két hónap alatt több mint 624 ezer kupakkódot töltöttek fel a fogyasztók.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

Új magyar energiaital született Skybaby néven, 3-féle ízvilágban. Júniustól a benzinkutakon, hipermarketekben.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A Karlovarské minerální vody lesz a cég büszke, új tulajdonosa.

#10
Store Insider
2018-05-14

A Szentkirályi alapítója volt az ötletgazda.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.