hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Egy nap alatt 78 milliárd forintot költöttek el a magyar vásárlók.

#2
Store Insider
2019-01-14

Az eMAG hangsúlyozta, hogy teljes mértékig együttműködnek a GVH-val az ügy tisztázása érdekében.

#3
Store Insider
2019-01-10

Újabb cég Black Friday-akciója miatt indult versenyfelügyeleti eljárás.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-10

Nem csak Európában, de itthon is jelentős bővülés történt.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési baklövések miatt.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-23

A Black Friday ellenzői kampányszerűen megvalósítják a saját alternatív péntekjüket.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-23

A logisztikai központban dolgozók jobb fizetési és munkafeltételeket követelnek.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-23

Az internetes csalók is igyekeznek kihasználni a fekete péntekhez hasonló időszakos kampányokat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A megtévesztő akciókkal kereskedő cégek igencsak megüthetik a bokájukat.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-15

Hogyan lehet stresszmentesen vásárolni a Black Friday idején?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.