hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 51
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Márkaépítésről, a dizájn szerepéről, fogyasztókat érő hatásról és robogós mosómedvékről beszélgettünk Ipacs Géza grafikussal.

#2
Store Insider
2019-02-20

Az Egri Borműhelyt tíz egri borász közös gondolkodása, együttműködésre való törekvése hozta létre.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

Ipacs Géza álmodta meg őket.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Különleges kiállító mutatkozik be az idei Budapest Borfesztiválon.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

27. alkalommal rendezik meg a Budapest Borfesztivált szeptember 6-9.között a Budai Várban.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-08

A borvidék ismét exkluzív mesterkurzusokkal készül az Eger-rajongók számára.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-18

Megszületett Magyarország legsokrétűbb bor-brandje.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

A rendezvény vacsoráján a diplomáciai élet szereplői mellett természetesen a magyar borászok is megjelennek.

#9
Store Insider
2017-12-21

A Raben ismét összefogásba kezdett két jelentős ügy érdekében.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

Tanulságos agrármarketing-konferenciát tartott közösen az AMC és az Agroinform.hu.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.