hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 54
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-30

Vitamindús alapanyagokat kaptak a Szent László kórház hősei.

#2
Store Insider
2020-02-06

A Bonduelle vállalati menedzsmentpolitikája, hogy a felelős és fenntartható üzletvezetésnek helyben kell példát mutatnia.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-22

Nemes célból fogott össze karácsonykor az Élelmiszerbank és a Bonduelle.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-19

A zöldségek egyáltalán nem élveznek prioritást étrendünk összeállításakor – és nem csak karácsonykor.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

Tartós élelmiszert juttatott el hátrányos helyzetű családoknak a Magyar Élelmiszerbank Egyesület.

#6
Store Insider
2018-11-23

Élményfőzés Wossala Rozinával a Bonduelle Te mit főznél ki belőle? című kampányban.

#7
Store Insider
2018-10-25

Az évente feldolgozott csemegekukorica 95 százalékát több mint 20 európai országba exportálja a Bonduelle.

#8
Store Insider
2018-06-25

A Bonduelle egészséges, gyors nasikkat ajánl vacsorára úgy, hogy a mérleg se billenjen el.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

A Stern Communications-t választotta új magyarországi partneréül a vállalat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

Idén az elmúlt 10 év egyik legnagyobb termelési terve teljesülhet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.