hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 348
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Szavaztak az ötvenek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-22

Pályázatok nyílnak a szőlőtermesztők és borászatok számára a járvány okozta gazdasági károk enyhítéséhez.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-09

Megvannak a Borászok Borásza díj döntősei.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-22

Havi 10.000 termék ingyenes megjelenítését kínálja az Italkereső.hu oldalán minimum 2 hónapon át.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-09

Együtt sarkall az online termelői borrendelésre a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa és az Agrármarketing Centrum.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-20

A szakma így fontos részt vállalhatna az áldozatos munkát végző orvosok és ápolók egészségének védelmében.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-10

A március 6-i Borkonferencián kihirdették az 50 legjobb magyar borász névsorát.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-12

Ismét megnyitja kapuit április első hétvégéjén a VinCE Budapest Wine Show a Várkert Bazárban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-29

Második alkalommal rendezi meg a Borászok Borásza Kóstoló Kört a Vinum Praemium Alapítvány.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-21

Már mintegy száz borászat adatai találhatók meg a magyar bor honlapján.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.