hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 56
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-28

A kutatást megelőző 12 hónapban saját bevallásuk szerint a britek öntöttek fel legtöbbször a garatra.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Lassul a kiskereskedelem lendülete, de még így is éllovas a régióban.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-16

Szertefoszlottak a formális vámunióban bizakodók reményei.

#4
Store Insider
2019-04-08

A brit törvényhozás és az EU Bizottsága további szabályokat és iránymutatásokat adott ki.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-04

20 vállalkozás nyert bemutatkozási lehetőséget.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-29

Egyes címkék - logók illegálisak lehetnek.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-27

A GKI Gazdaságkutató a tavalyinál alacsonyabb, 3,5 százalékos GDP-növekedésre, számít.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Újra elutasította a brit parlament a Brexit-megállapodást.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.