hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 72
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

Az Atradius egyik elemzése szerint 2020 első félévében 6,3 százalékponttal zsugorodik a globális GDP.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-14

Az új közös agrárpolitika elkészültéig a 2014-2020-as időszak szabályozása marad érvényben.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Összegzések és helyzetkép élelmiszeripari szektorokból.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-05

Túl rövid idő áll rendelkezésre az Egyesült Királyság és az EU közötti kereskedelmi egyezménykidolgozásához.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-03

Több tényező együtt hajtotta fel a tengeri árát.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-01-30

Csak fapados kereskedelmi megállapodásra futja év végéig az EU-nak.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-25

Az élelmiszerlánc szereplőit is érzékenyen érintené, ha Nagy-Britannia megállapodás nélkül lépne ki az EU-ból.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-01

A harmadik negyedévben több nyugat-európai gazdaságkutató is csupán 0,2 százalékos bővülési ütemre számít.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-26

Tíz év óta először.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

7,7 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2019 második negyedévében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.