hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 49
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-13

Újra elutasította a brit parlament a Brexit-megállapodást.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

Közösen indított el aláírásgyűjtési akciót a NAK és a MAGOSZ.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Számukra rendkívül fontos lenne, hogy Nagy Britannia ne megállapodás nélkül lépjen ki az Európai Unióból.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nagyon nem mindegy, hogy Nagy-Britannia mennyire rendezett körülmények között távozik az EU-ból.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Tőkebefektetéseket és cégcsoporton belüli átszervezéseket is érint a Brexit.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A brit kiskereskedők megkezdték a készletek felhalmozását.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Kezdenek felhalmozódni a készletek.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-29

87 %-al csökkenhet az áru mennyisége - a briteknél forgalmazott élelmiszerek 1/3-a érkezik az unióból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.