hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-29

Az Országos Pálinka- és Törkölypálinka versenyen nyert a Brill Pálinkaház itala.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Május 28-án kezdődik rendezik meg hazánk legrangosabb pálinkaversenye.

#3
Store Insider
2017-06-21

A legeredményesebb a Brill Pálinkaház bizonyult az idei kóstolón, ahol 382 pálinkát zsűriztek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-08-25

Kategória: Sarki bolt (független, bruttó 50 m² alatti üzletek), 1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 22. A díjazott üzlet tulajdonosaival, Scheffer Krisztinával és Kerekes Sándorral beszélgetett az Élelmiszer.

#5
Store Insider >> borfesztivál
2014-09-05

Jó hangulatban telt a XIX. Magyar Borok Útja Rallye.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-04-28

Ballonból felszolgált, dupla ágyas barackpálinka, nőknek készült gyümölcslikőrök és pálinkakoktélok is színesítik majd a rendezvényt.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-12-05

Birskörtepárlat lett idén Magyarország Legjobb Pálinkája.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-09-03

Szeptember elsejétől újabb nevezési időszakot hirdetett a Pálinkavédjegy-rendszer. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-06-12

A Magyarországon mindeddig egyedülálló Pálinkavédjegy rendszer garanciát ad arra, hogy a matricával ellátott palackokban valóban kitűnő minőségű pálinka van. 

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-04-22

Birskörte pálinka nyerte el 2013-ban a Magyarország legjobb pálinkája címet az Országos Pálinka- és Törkölypálinka Versenyen Gyulán. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.