hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 83
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-05

Négyen pályáztak a feladatra.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

Pillanatnyilag a cég 59 amerikai éttermében lehet hozzáférni a szendvicshez.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

A Burger King és a Coca-Cola is a képzőművésszel erősített hirdetéseiben a Super Bowl alatt.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Még a legbosszantóbb levél mellé is jár egy ingyen szendvics.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

Az akcióhoz csatlakozó vállalatok száma folyamatosan gyarapodik.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Troll-marketing az orosz Burger Kingtől.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-07

Social Listening feat.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

Idén 3 új éttermet nyitott a BURGER KING®, és további egységeket terveznek szerte az országban.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-26

A múlt heti válságra reagált a gyorsétterem.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

Mert a McDonald's jótékonykodott a Big Maccel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.