hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 580
#1
Store Insider
2019-04-29

Az elmúlt 10 év étrendkiegészítő-vizsgálatainak, illetve a sportolóknak szánt termékek tiltott hatóanyagai analitikai elemzéseinek tapasztalatait összegezték.

#2
Store Insider
2019-04-23

Kivéve, ha az élelmiszerről van szó: íme 6 dolog, amiben az élelmiszercímkék jobbá teszik az életünket.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

Számos újdonsággal készül a húsvétra az Auchan.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-12

Egy új javaslat komoly tehertől szabadítaná meg az élvezeti cikket forgalmazó cégeket.

#5
Store Insider
2019-04-10

A vásáron minden kiállító valamilyen mentességet képvisel (glutén-, laktóz,- cukormentes, paleo, vegán).

#6
Store Insider
2019-04-08

Az alternatív élelmiszereknél is ragaszkodnak a megszokott ízvilághoz.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-02

Egy leendő japán étteremben a vendégek testéből származó minták alapján képzett szusit fognak felszolgálni.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-28

Állítólag a cég ikonikus italának jól ismert ízvilágát kínálja a termék.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-26

A lakosság számára a legkülönbözőbb médiafelületeken próbálják vonzóvá tenni az ínyencséget a szervezők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.