hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 93
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

A két cég együtt rendezi meg a világ legnagyobb „Bid for Recovery” elnevezésű gasztronómiai aukcióját.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-09

Megtartotta a járványidőszakot követő első Üzleti Klub eseményét a Magyar-Kínai Gazdasági Kamara.

#3
Store Insider
2020-07-08

A koronavírusok főleg légúti megbetegedéseket okoznak, de vajon terjednek-e élelmiszerek útján?

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-07

A humántőke fejlesztése soha nem volt olyan időszerű, mint most.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A gabonatermés és az élelmiszersegély iránti igény egyidejű növekedését jósolja 2020–2021-re a FAO.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-01

A cégek vírusjárványra adott megoldásait várja a K&H családi vállalatok kiválósági díj.

#7
Store Insider
2020-06-30

A koronavírus miatt 10%-kal nőtt az európai kisker forgalma. A napi fogyasztási cikkek hazai piaca 18%-kal bővült.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-24

Az Erste elemzője szerint a vártnál jobban kezelték a válsághelyzetet a hazai kisvállalkozók.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

A járvány hatására még jelentősebb fenntarthatósági lépéseket vár a társadalom a nagyvállalatok részéről.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.