hirdetés
2020. május. 30., szombat - Janka, Zsanett.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-11

Tavaly elérte a bruttó 625 milliárd forintos forgalmat a hazai online kiskereskedelmi piac.

#2
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-02-21

Ember–technológia kapcsolatok a kiskereskedelemben.

#3
Store Insider
2020-02-17

A Pricer elektronikus polccímke rendszer világszinten piacvezető a digitális árcímkézés területén.(x)

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-31

Választ adnak a munkaerő hiányára az informatikai fejlesztések. (X)

#5
Store Insider
2020-01-22

Tovább bővíti Pricer elektronikus polccímke rendszerét a Best Buy!(x)

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-11

Az áruházlánc a hírös városban októbertől fogja elindítani a szolgáltatást.

#7
Store Insider
2019-05-17

Webáruháza van? Listák alapján rakja össze megrendeléseit? Játszon el a Click&Collect gondolatával! (x)

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-22

Négyszer gyorsabban bővül az online kiskereskedelem a hagyományosnál!

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Az elmúlt évek legégetőbb üzleti problémája a munkaerőhiány, ami elérte a retail szektort is.(X)

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-23

A vállalat továbbra is hisz a hipermarket formátumú üzletekben, ám jelentős átalakításokat is tervez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.