hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 26
#1
Store Insider
2019-05-17

Webáruháza van? Listák alapján rakja össze megrendeléseit? Játszon el a Click&Collect gondolatával! (x)

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-22

Négyszer gyorsabban bővül az online kiskereskedelem a hagyományosnál!

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Az elmúlt évek legégetőbb üzleti problémája a munkaerőhiány, ami elérte a retail szektort is.(X)

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-23

A vállalat továbbra is hisz a hipermarket formátumú üzletekben, ám jelentős átalakításokat is tervez.

#5
Store Insider
2018-08-14

31 éves árbevétel csúcsot döntött a Szintézis ZRt. 1,7 milliárd forintos teljesítményével.(X)

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Az egyik legnagyobb amerikai kiskereskedelmi üzletlánc új szintre kívánja emelni az élelmiszer-rendelés élményét.

#7
Store Insider
2017-10-13

Párizs mellett gyűlt össze az elektronikus polccímkékkel foglalkozó piac színe-java új termékvonalakkal, előremutató jövőképpel.(X)

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

Minden második internetes rendelést futárszolgálat kézbesít.

#9
Store Insider
2017-08-15

Az üzletmenet folyamatos működésének biztosítása rendkívül fontos a kereskedők számára. (x)

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Kiskereskedelem egésze hozzávetőleg 6%-kal bővült, addig az online piac 18%-kal tudott növekedni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.