hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 107
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

A Costa kávé számtalan termékújdonságát vezeti be Magyarországon a Coca-Cola.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Közlekedésbiztonsági fórumot és workshopot tartott az Unilever.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-05

2108 után ismét 4 százalékkal csökkenti plasztikpalackjai súlyát a vállalat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

A Coca-Cola az üdítőitalok piacán, Európában elsőként fogja alkalmazni a KeelClipTM technológiát.

#5
Store Insider
2019-11-15

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

50 tonna élelmiszert szállított az élelmezési világnapi konvoj.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A 2019 Dow Jones Fenntarthatósági Index alapján Európában a cég áll az élen az üdítőgyártók ranglistáján.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-10

A Randstad munkáltatói márka felmérésén első helyen végzett kategóriájában az üdítőital-palackozó.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-09

A két nagyvállalat együttes összefogással ingyenes képzéseket szervez a digitalizációról fiataloknak, segítendő a munkaerőpiaci elhelyezkedésüket. #énjövőm

#10
Store Insider
2019-09-03

A  brit gin-tradíciót megújító Bulldog Gin nem véletlenül lett a bartenderek egyik kedvence.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.