hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 579
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-07

A Coca-Cola vállalásaival párhuzamosan, plakát kampányba is kezdett.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-03

Influencer best practice-ek és izgalmas szakmai előadások.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A globális lakosság egészségi állapotának javítását célzó vállalást tett 12 élelmiszeripari cégóriás.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-29

Az akusztikára épül a Coca-Cola egyik új kampánya.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-26

A felkelő Nap országában már kelendő az ital.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

A Disney leendő szórakoztató komplexumába szervesen illeszkedő formavilágú palackokat alkotott a Coca-Cola.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-16

Megváltozik a csomagolás, valamint a termékportfóliót is racionalizálják.

#9
Store Insider
2019-04-15

Az ügynökségi és banki szektorból is van új belépő.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

 Az ár hatásánál, van egy sokkal fontosabb szempont: a hűség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.