hirdetés
2020. augusztus. 06., csütörtök - Berta, Bettina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 648
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-04

Három évtized után először.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-21

A cég 12 hónap alatt 20 százalékos piaci részesedést kíván elérni a hazai kávépiac prémium szegmensében.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

Az új koronavírus miatt a hazai vendéglátóipar nagyobb nehézségekkel küzd, mint valaha.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-29
Costa Coffee esettanulmány: a járvány okán a fogyasztói szokások is átalakultak: a kávézók helyett az otthoni kávéfogyasztás került előtérbe.
#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-22

A  Coca-Cola Magyarország közel 165 millió forint értékben a koronavírus járvány alatt.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-15

Több mint 100 000 palack ajándék üdítővel segít a Coca-Cola, hogy újra egymásra találjanak a fogyasztók és a vendéglátóhelyek.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

A Costa kávé számtalan termékújdonságát vezeti be Magyarországon a Coca-Cola.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

A Magyar Vöröskereszt rendelkezésére bocsátja hirdetőfelületeit a Coca-Cola Magyarország.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-31

A cég átadja reklámfelületeit a Vöröskeresztnek.

#10
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2020-03-26

Most nincs megállás: a marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.