hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 641
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-28

A Magyar Vöröskereszt rendelkezésére bocsátja hirdetőfelületeit a Coca-Cola Magyarország.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-31

A cég átadja reklámfelületeit a Vöröskeresztnek.

#3
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2020-03-26

Most nincs megállás: a marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-10

Eipl Vilmos az elmúlt öt évben a Dentsu Aegis Network innovatív ügynöksége, a Vizeum ügyvezetője volt.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-03

A cég cannes-i Lion díjas Try not to hear this kampánya már itthon is látható (vagy hallható).

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-26

Az ásványvíz csomagolása 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készül.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-24

A Dreher három új szakemberrel erősítette termelési csapatát, illetve a kőbányai gyárának vezetését.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-20

Bár igazán nem lehet látni a palackot a hirdetéseken, a jelenlétét tapintani lehet.

#9
Store Insider
2020-02-18

A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-18

A cég a márkalogó helyett a palack újrahasznosítására biztató grafikát tesz a záróelemekre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.