hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 575
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

A Disney leendő szórakoztató komplexumába szervesen illeszkedő formavilágú palackokat alkotott a Coca-Cola.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-16

Megváltozik a csomagolás, valamint a termékportfóliót is racionalizálják.

#4
Store Insider
2019-04-15

Az ügynökségi és banki szektorból is van új belépő.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-12

 Az ár hatásánál, van egy sokkal fontosabb szempont: a hűség.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-28

Állítólag a cég ikonikus italának jól ismert ízvilágát kínálja a termék.

#7
Store Insider >> karrier
2019-03-25

Békefi László hazatér, hogy átvegye Magyarország legnagyobb üdítőital palackozójának vezetését.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-18

FUZETEA: tavasztól itt az oolong ice tea szőlő-licsi, valamint a green ice tea gránátalma-aszai is.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-12

Országos kutatásban vizsgálták a hazai fogyasztók folyadékbevitellel kapcsolatos szokásait.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-05

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat. A Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.