hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 615
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

Közös jótékonysági kampányt indít a Coca-Cola, a Magyar Vöröskereszt és a Street Kitchen.

#2
Store Insider
2019-11-15

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-14

A 2020 márciusában megjelenő italok némelyike koffeint is tartalmaz.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

50 tonna élelmiszert szállított az élelmezési világnapi konvoj.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

A cég érthető módon nehezményezi, hogy megbírságolták a meleg párt is megjelenítő nyári kampánya miatt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-15

Az új találmány részben már óceáni eredetű plasztikból készül.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-11

A VMLY&R Hungary Brandasset Valuator (BAV) eredményei szerint a Pick került az első tízbe.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-11

Átadták a BCSDH „Fenntartható jövőért” Vezető nő díjat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-04

A Tesco, az Invitech, az E.ON és a Coca-Cola is kiérdemelte az Effekteam elismerését.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-03

Cipők, flakonok, PET-palackok és számos egyéb szemét is „horogra akadt” az akcióban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.