hirdetés
2020. január. 20., hétfő - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 624
#1
Store Insider
2020-01-13

Dörnyei Krisztina Rita Csomagolásmenedzsment című könyve dizájn-, marketing- és gyártási szempontokkal.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-13

A Coca-Cola a vásárlók közreműködésével juttat el adományt a rászorulóknak.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-17

Az üdítőgyártó két év után újra létrehozta a marketingigazgatói pozíciót.

#4
Store Insider
2019-12-13

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-11

A Tiszából kiemelt műanyag több mint fele újrafelhasználásra került.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-10

Limitált kiadású palackokkal üdvözli a filmeposz legújabb részét az üdítőgyártó.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-05

2108 után ismét 4 százalékkal csökkenti plasztikpalackjai súlyát a vállalat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-03

A reklám a télapó tevékenykedését ezúttal realista szemszögből is górcső alá veszi.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

A Coca-Cola az üdítőitalok piacán, Európában elsőként fogja alkalmazni a KeelClipTM technológiát.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-19

Közös jótékonysági kampányt indít a Coca-Cola, a Magyar Vöröskereszt és a Street Kitchen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.