hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

A technológiai kiállításon prezentált, hordozható gép óránként tíz kenyeret tud teljesen egyedül előállítani.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

A L’Oréal fejlesztette ki az érzékelőt.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-17

A legkisebb is számít az élelmiszer-pazarlás elleni hadjáratban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-01-11

Az applikáció Bluetooth-on keresztül kommunikál az infravörös sugarak révén tájékozódó „informátorával”.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.