hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-31

Az emberek ízérzékelése függ az őket felölelő vizuális környezettől is.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

Nagy kihívás egy olyan robot megépítése, ami képes önállóan elvégezni a számlálást.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Csak nem hagyják már parlagon a tejtermékek gyártása közben keletkező mellékterméket!

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

Az elhízott emberek pedig gyakran a porciók megnövelésével kompenzálják a zamatok elhalványulását...

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-04-11

Három részes reklámsorozat vezeti be a kisdobozos Pepsi Minit az indiai piacra. Magyar szakember is dolgozott rajta.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-09-22

Meglepődik az amerikai adjunktus válaszát látva.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-05-19

Megváltozik az ízlésünk.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2014-07-16

Egy múzeumban tengeti napjait az éltes húsdarab.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-05-09

Kutatás bizonyítja, hogy éhesen minden kívánatosabbnak tűnik, és a kalóriában gazdagabb termékeket vesszük meg.

 

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-09-13

Váratlanul lemondott a PepsiCo Inc. elnöki posztjáról John Compton.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.