hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-29
Costa Coffee esettanulmány: a járvány okán a fogyasztói szokások is átalakultak: a kávézók helyett az otthoni kávéfogyasztás került előtérbe.
#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

A Costa kávé számtalan termékújdonságát vezeti be Magyarországon a Coca-Cola.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-18

A Coca-Cola HBC több országban is elindítja a Costa Coffee forgalmazását 2020-ban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

Megszületett a Szentkirályi Magyarország.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A rangos Ernesto Illy International Coffee Awards versenyen példátlan, de várható eredmény született.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

A panasztevők nehezményezték, hogy a Costa-kávézó hirdetése negatív színben tüntette fel a gyümölcsöt.

#7
Store Insider
2018-01-29

A palackozott vizet gyártó cégek a műanyag felhasználását csökkentenék ezzel a lépéssel.

#8
Store Insider
2016-05-12

A márka új kampánya a jeges italokat helyezi középpontba.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-02-18

Tavaly már a 16 milliót is meghaladta a bevásárlóközpont látogatószáma.

#10
Store Insider >> rovataink >> márkák
2010-04-27

Az innovatív elképzelés alapján megálmodott Hubiz hálózat prototípus üzlete a világon először Budapesten, a Déli pályaudvarnál nyílt meg. A Hubiz üzlet különlegessége abban rejlik, hogy a tömegközlekedéssel utazók, naponta bejárók kiszolgálására specializálódott, ezért mindig az adott napszaknak megfelelő, éppen aktuális vásárlói igényeket igyekszik a napszakhoz alkalmazkodó környezetben kielégíteni. A cikk az Élelmiszer szaklap áprilisi számában jelent meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.