hirdetés
2020. január. 28., kedd - Károly, Karola.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-18

A Coca-Cola HBC több országban is elindítja a Costa Coffee forgalmazását 2020-ban.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

Megszületett a Szentkirályi Magyarország.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A rangos Ernesto Illy International Coffee Awards versenyen példátlan, de várható eredmény született.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

A panasztevők nehezményezték, hogy a Costa-kávézó hirdetése negatív színben tüntette fel a gyümölcsöt.

#5
Store Insider
2018-01-29

A palackozott vizet gyártó cégek a műanyag felhasználását csökkentenék ezzel a lépéssel.

#6
Store Insider
2016-05-12

A márka új kampánya a jeges italokat helyezi középpontba.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-02-18

Tavaly már a 16 milliót is meghaladta a bevásárlóközpont látogatószáma.

#8
Store Insider >> rovataink >> márkák
2010-04-27

Az innovatív elképzelés alapján megálmodott Hubiz hálózat prototípus üzlete a világon először Budapesten, a Déli pályaudvarnál nyílt meg. A Hubiz üzlet különlegessége abban rejlik, hogy a tömegközlekedéssel utazók, naponta bejárók kiszolgálására specializálódott, ezért mindig az adott napszaknak megfelelő, éppen aktuális vásárlói igényeket igyekszik a napszakhoz alkalmazkodó környezetben kielégíteni. A cikk az Élelmiszer szaklap áprilisi számában jelent meg.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2010-04-15
Eiffel tér Megnyitotta kapuit az Eiffel Tér Irodaház és Kulturális Park a Nyugati pályaudvar mellett. Az épület több, mint 50 százalékát nyitásra bérbe adták, itt található a világ legnagyobb, háromszintes Costa Coffee üzlete.
#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2010-03-22
Több évig tartó tárgyalássorozatot követően a magyarországi Mood Media aláírta a régió első olyan megállapodását, ahol az érzékszervi marketing minden elemét együttesen alkalmazzák.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.