hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-21

Az Európai Bizottság jóváhagyta a Csopaki borok oltalom alatt álló eredetmegjelölését.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Pedig néhány éve még nem tekintettük prémium fajtának.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

Eredetvédelmi fórumot tartottak Székesfehérváron

#4
Store Insider
2017-08-21

A kistermelők és kiskereskedők bonyolult viszonyait áttekintő cikk eredetileg a Kreatív nyári, gasztro tematikájú lapszámában jelent meg.

#5
Store Insider
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak ítélték kollégái a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon beszélgetett a neves borásszal.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Idén 38 országból összesen 4376 bort neveztek az egyik legnagyobb presztízsű nemzetközi megméretésre.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

Egy hónapon át a furmintnak szentelt rendezvényekkel ünneplik országszerte az egyik legígéretesebbnek tartott magyar szőlőfajtát a Furmint Február keretében.

#8
Store Insider >> borfesztivál
2016-10-10

A gyümölcs kiváló minősége dacára a tavalyi szintről nem mozdult el az ellenértéke.

#9
Store Insider >> borfesztivál
2016-08-26

A boltokban tavaly a vásárlók 92 százaléka a magyar borok mellett tette le voksát.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-18

A 21. Magyar Borok Útja Rallye mezőnye jövő pénteken rajtol a fővárosi Kincsem Parkból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.