hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 163
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Az élelmiszeripari gépeket előállító cég a helyi gyártócsarnokába verbuvál munkaerőt a központon keresztül.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

Az étrend és az egészség közti kapcsolat volt a központi témája a debreceni rendezvénynek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Remek ötletnek bizonyult a jégkármérséklő-rendszer üzembe állítása.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Többek között az egyetemen elsajátítható tudásanyag is folyamatosan bővül.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A Debreceni Egyetem kutatóinak új technológiájával akár egy év alatt elérhető az egyedek ivarérettsége.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Vietnám után a cég öt további országban vezeti a blokklánc alapú nyomonkövetési rendszert.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

Bevezeti a szabványosított nyomonkövetési rendszerek oktatását a Debreceni Egyetem agrárkara.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-18

Élelmiszerbiztonsági kompetencia központ a Debredeni Egyetemen.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A Nébih és a Debreceni Egyetem 300 millió forintot kapott a méreg visszaszorítását célzó közös programjára.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

A malomipar pillanatnyi helyzetét elemezték az értekezleten.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.