hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 182
#1
Store Insider
2020-07-08

A koronavírusok főleg légúti megbetegedéseket okoznak, de vajon terjednek-e élelmiszerek útján?

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-12

A vészhelyzet alatt felértékelődött az élelmiszerek tartóssága, csomagolt jellege.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A járványhelyzet miatt ugyanakkor kicsit más keretek között fog sor kerülni az eseményre.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-04

Hogyan változott a fogyasztói magatartás a pandémia hatására?

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-21

Hamisítási praktikákról rántja le a leplet a Wessling.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-21

A pandémia elhúzódása a mezőgazdaságban is kiszámíthatatlan problémákat okozhat.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

Interjú az Agrosprint Zrt. vezetőivel, idősebb és ifjabb Fülöp Gáborral.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

Élelmiszer-gazdaságunkban 60 százalékkal nagyobb termelési potenciál van.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

Új témakörrel bővíti ismeretterjesztő programsorozatát a NAK.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-16

A beruházást a Baromfi-Coop Kft. valósította meg 2,6 milliárd forintból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.