hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 105
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Megfelelő stratégia nélkül nem működik a deperszonalizáció.

#2
Store Insider
2019-05-07

Megjelentek az új változtatások.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-30

A Kúria döntése értelmében nem kell áfát fizetni, ha a NAV szerint a számla teljesítése nem történt meg.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

A hazai cégvezetők hagyományosabb irányt képviselve költséghatékonyságra és piaci lefedettségre koncentrálnak.

#5
Store Insider
2019-04-23

Érezteti hatását a térítésmentes kiosztás csökkenése.

#6
Store Insider
2019-04-11

Fontos változásokra kell készülni az online számla beküldés kapcsán, elkerülendő az érvénytelen adatszolgáltatást.

#7
Store Insider
2019-04-08

A brit törvényhozás és az EU Bizottsága további szabályokat és iránymutatásokat adott ki.

#8
Store Insider
2019-03-22

A negyedik ipari forradalom lehetőségei négyféle ellentmondást rejtenek magukban.

#9
Store Insider
2019-03-21

Így lehet hatékonyabb a munkaerő megtartása.

#10
Store Insider
2019-03-14

Az EKD támogatásról szóló kormányrendelet módosítása, ami több szempontból is kedvező.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.