hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 143
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

A kockázatosnak nem minősülő termékek esetében teljes egészében megszűnhet a jelentési kötelezettség.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

A járvány hatására még jelentősebb fenntarthatósági lépéseket vár a társadalom a nagyvállalatok részéről.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

A kormány továbbra is védi az élelmiszerbeszállítókat a nagyobb kereskedőknek történő eladásoknál.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-18

Változtak az eljárási szabályok.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-10

Hosszú idő után először mérséklődött éves szinten a boltok forgalmának volumene.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-05

Az Európai Bíróság a kormánynak adott igazat az élelmiszerlánc-felügyeleti díj ügyében.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-03

Fél éves halasztást javasolnak az elektronikus kereskedelmi áfa jogszabálymódosító csomag bevezetésére.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-27

Számos piaci szereplőnél lehet indokolt az állami segítségnyújtás.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-05-15

Így dolgozhatnak külhoni idénymunkások a mezőgazdaságban.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-07

A kereslet csökkenése, a gyártási, logisztikai folyamatok megszakítása a globális ellátási láncokra is negatívan hat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.