hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 98
#1
Store Insider
2019-03-22

A negyedik ipari forradalom lehetőségei négyféle ellentmondást rejtenek magukban.

#2
Store Insider
2019-03-21

Így lehet hatékonyabb a munkaerő megtartása.

#3
Store Insider
2019-03-14

Az EKD támogatásról szóló kormányrendelet módosítása, ami több szempontból is kedvező.

#4
Store Insider
2019-03-08

Váltásra kényszerítheti a kereskedőket az új utalvány-szabályozás.

#5
Store Insider
2019-03-01

Érdemes a megszokottnál nagyobb figyelmet fordítani a kamatlevonás-korlátozási szabályokra.

#6
Store Insider
2019-03-01

Dr. Kertész Márton lett a Deloitte Legal Erdős és Társai Ügyvédi Iroda munkajogi és compliance vezetője.

#7
Store Insider
2019-02-28

A GDPR után az elektronikus hírközlési adatvédelmi rendelettel erősítene az Európai Unió.

#8
Store Insider
2019-02-21

Újabb fejlesztés szükséges az online számlabejelentés jövőbeni teljesítéséhez.

#9
Store Insider
2019-02-20

A VAKT egy jól működő példa a blockchain alkalmazására az energetikában.

#10
Store Insider
2019-02-18

Dr. Kóka Gábor veszi át a Deloitte Private közép-európai régiójának vezetését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.