hirdetés
2020. március. 28., szombat - Gedeon, Johanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-01-24

52 millió eurós beruházással új, korszerű csomagolóüzemet épít a Dunapack Packaging.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-15

A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2019. évi díjazottjai!

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-08

Soha nem látott figyelmet kapott a műanyagmentes július.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-11

Galli Miklós az államosított hullámtermék-gyártást sikeresen vezette át a piacgazdaság körülményei közé.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-20

Kiadványban örökítették meg az eddigi 33 verseny HUNGAROPACK díjazott pályázóit, nevezéseit.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-26

A verseny díjainak átadására 2016. október 25-én került sor.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-09-15

A 2015. évi HUNGAROPACK Magyar Csomagolási Verseny díjazottjai

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-01-24

Korszerű nyomda és papíripari gépeket vett a vállalat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-09-18

100 000 munkalehetőséget teremt partnereivel a Nestlé.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-09-08

Több mint 1,7 milliárd forint a beruházás értéke.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.